دانلود رایگان آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ 2020
یک باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1399
بازدید : 1709
نویسنده : بابک

دانلود رایگان آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ 2020

آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. دانلود رایگان آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ 2020

اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سالهای اخیر، افزایش متوسط

مان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ آکادمی دادبه
تعریف بازاریابی دیجیتال

سایت HubSpot که از سایت‌های معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب می‌شود در تعریف بازاریابی دیجیتال به این نکته اشاره کرده است که این عبارت، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود.

به عبارت دیگر، به جای اینکه بتوان تعریف مستقیمی برای آن ارائه کرد، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت :

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.
ابزارهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

موارد زیر، نمونه‌هایی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شوند:

بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)

بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

استراتژی محتوا (Content Strategy)

تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

تبلیغات بنری (Banner Advertising)

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)

بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

تولید محتوا

بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

گاهی در فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به تبلیغات هدفمند و سفارشی شده (Targeted Advertising) و نیز تبلیغ مستقیم (Native Advertising) هم اشاره می‌شود.

اما با توجه به اینکه این دو عنوان، عملاً فراگیرتر هستند و هم‌رده با سایر موارد نیستند (می‌توانند سایر گزینه‌ها را هم پوشش دهند)، آنها را در فهرست بالا قرار ندادیم.

دانلود رایگان آموزش فوق العاده حرفه ای دیجیتال مارکتینگ 2020

کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. خیلی از افراد قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند. طوری که کسب درآمد اینترنتی یکی از دغدغه ها و مشکلات بسیاری از افراد شده است. همه شما می دانید که کسب درآمد از اینترنت در منزل امکان پذیر است و می توانید از طریق اینترنت به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسید. دانلود پاورپوینت

خیلی از افراد با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به درآمدهای میلیونی و یا حتی میلیاردی رسیدند. شما هم اگر قصد داشته باشید که به این درآمد برسید باید به فکر کسب درآمد اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید.

خیلی از افراد فکر می کنند که برای کسب درآمد از اینترنت باید حتماً سرمایه زیادی داشته باشند، اما این طور نیست. برای کسب درآمد اینترنتی به هیچ سرمایه زیادی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن میتوانید در منزل از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

کسب درآمد اینترنتی در خانه امکان پذیر است و نیازی به هیچ دفتر و شرکتی ندارد و یکی از ساده ترین و راحت ترین کارهایی است که هر کس می تواند از طریق آن درآمدزایی داشته باشد.



جهت بهتر شدن سایت ممنون میشم حمایتم کنید
نام و نام خانوادگي
پست الکترونيکي
شماره تلفن
مبلغ به تومان


:: موضوعات مرتبط: مقالات دانشجویی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه ای دیجیتال مارکتینگ آموزش دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال حرفه ای ديجيتال ماركتينگ دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ آکادمی دیجیتال مارکتینگ دوره کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ کسب درآمد تضمینی کسب درآمد و شغل اینترنتی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پایتخت باکس
سلام .بابک هستم 26 ساله از تهران . خوشحال شدم که به وبلاگ خودتون سر زدید . امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما دوستان عزیز قرار بگیرد .

کدام مطلب را بیشتر میپسندید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان برتر و آدرس pn10.4kia.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com